neuplny html tisku 912/0

Dobrý den,

zabývám se teď návrhem zákona, jehož text (přesněji až poznámky k
zákonu) je v html podobě, jak jej vystavujete, předčasně skončený
(asi o třetinu uříznutý). Kromě toho začíná nějakými paznaky:

  Linkname: Vládní návrh zákona o ochraně ovzduší a o změně některých

Stáhnul jsem si M$word verzi textu a z ní jsem pomocí StarOffice a
skriptu, který jsem si kdysi napsal, vyrobil použitelné html. Vystavil
jsem soubor jako
  http://amper.ped.muni.cz/light/zakon_oo/0ec30015.htm
 (v témže adresáři je i očištěná verze html souboru, který máte na stránce
Vy). Na rozdíl od Vaší verze je tam sice ještě plno balastu (spousty
asi zbytečných stylů), ale jsou např. zachovány výčty, což usnadňuje
orientaci.

Skript ,,s2i``, který výstup ze StarOffice uhlazuje (kdysi jsem si jej
napsal pro očištění nějakého html uloženého ze soffice) je v tom adresáři
taky, program vlnka2, který doplňuje   místo ~ je úpravou
standardního vlnka šířeného CSTUGem a je k dispozici na mých stránkách
  http://astro.sci.muni.cz/pub/hollan/programmes/
 (rovnou binárky jsou v exe287 případně linuxbin), podobně záměnátor znaků
nons2bla (asi tidy vyprodukoval znak s kódem 14, nevím proč).

Ještě lepší verzi html dal konvertor wvHtml, viz kompletní skript w2i. Ta
má výčty správně opísmenkované místo očíslované. Tuto verzi doporučuji k
tomu, abyste jí nahradil(a) tu neúplnou, kterou vystavujete doposud. Html
je z *.doc vyrobené zcela algoritmicky (ostatně to můžete zopakovat), je
to tedy bezpečné. Ta doporučená verze je
   http://amper.ped.muni.cz/light/zakon_oo/0ec30015.html
 (V témže adresáři je pro kontrolu i původní *.doc.)

zdraví Jeník Hollan

PS.

 Při vývoji skriptů jsem si všiml, že české uvozovky za souslovím ,,tvrdé
freony`` jsou v původním textu chybné, patří tam ” jako jinde.
Nechal jsem to ale bez opravy. Podobně jsem nechal bez opravy překlep, kdy
je před značkou jednotky kelvin ještě značka stupně, čili °. Ta tam
nepatří, zato v předchozím správném použití u stupňů Celsia nepatří do
exponentu (ona je prostě nahoře jakožto znak) (a má mít před sebou tenkou
mezeru jako \, v TeXu, to ale asi M$ neumí).
 Ale to už není věc webmastera, nýbrž tvůrců zákona.

RNDr. Jan Hollan
              Hvězdárna a planetárium Mikuláše Koperníka v Brně
Kraví hora 2, CZ - 616 00 Brno                             (5) 41 32 12 87

                                  domů:
Lipová 19, 602 00 Brno                                         43 23 90 96

                člen Společnosti pro trvale udržitelný život
              a spolupracovník Ekologického institutu Veronica
Panská 9, 602 00 Brno                                fax:  (5) 42 21 05 61

e-mail: hollan@ped....cz             http://astro.sci.muni.cz/pub/hollan