[IAN] glacialy a interglacialy

Petr Pravec ppravec na asu....cz
Pondělí Březen 5 13:32:48 CET 2007

Ano, srovnání nákladů na úsporné zářivky, tedy na jejich energii,
výrobu, a také likvidaci (!), plus zátěž na životní prostředí způsobenou
tím, že část z nich se samozřejmě do ekologické likvidace nedostane, s
uspořenou energií proti klasickým žárovkám by mne taky velmi zajímala.
S rostoucím objemem výroby úsporných zářivek mohou ty náklady na ně
klesat, ale nějaké odhady by měly existovat jako seriózní podklad pro
jejich prosazování jakožto paušální náhrady klasických žárovek.  Děkuji
předem za seriózní komentář, případně odkaz na nějakou takovou studii.

Petr Pravec