Re: [IAN] glacialy a interglacialy

vl na email... vl na email...
Pondělí Březen 5 12:51:32 CET 2007

Ještě taková maličkost: vliv sopečné činnosti. Kdysi kdesi jsem četl, že samotný výbuch sopky Krakatoa vyvrhl do ovzduší víc plynů a prachu, než to dokázalo lidstvo za (tehdy, když jsem to četl ještě neskončené) dvacáté století. A vůbec mám dojem, že ekologisté uvažují pouze údaje, jež se jim hodí. Např.nikde jsem se nedočetl, kolik  tzv. úsporné zářivky (mám jich plný byt) spotřebují energie a materiálu na svou výrobu a zda se tyto náklady nevyrovnají dosaženým úsporám. A že údaje o jejich trvanlivosti, jež uvádějí výrobci v reklamách, jsou velmi silně nadsazené.