[IAN] meteor 12.2. v 6:14 SEC

Jan Mocek jmocek na retia...
Středa Únor 12 08:47:46 CET 2003

Hezkou stredu preju!
Nevidel nekdo nahodou treba cestou do prace pomerne jasny meteor?
Jasnost kolem 0 mag, vyrazne oranzovy, stopa dohasinajici tak pul
sekundy. Nebyl moc dlouhy, maximalne deset stupnu. Stalo se to dneska,
12.2., a pohled na me "presne" hodinky mi rekl, ze se to stalo nekolik
sekund po 6:14 SEC.
Ptam se proto, ze si nejsem jisty, jestli to nebyl odraz od nektereho
skla (videl jsem ho skrz celni sklo trolejbusu a dvere k ridicovi).
Asi na me ten meteor(?) udelal dojem proto, ze se mi zjevil jen par
stupnu od jitrenkove Venuse.

Hnza Mocek