[IAN] Re: Od Heny [Encyklopedie....]

HenyZ zikovah na quick...
Čtvrtek Červen 13 20:16:34 CEST 2002

Ahoj vsem!
Predne diky Martinovi za fwd meho e-mailu z mobilu a sorry, ze jsem ho
do takoveto debaty zatahla. Vite, mne jenom naprosto fascinuje, ze
takhle uzasne dilo, se spoustou prace a obdivuhodne v tom, ze ho dal
dokupy clovek, kteremu je 79 let a je pojmem v astronomii, tak vy
dokazete zpochybnovat. Dobra, brani neco nekomu z vas dat dohromady
neco lepsiho?? To se dobre kritizuje, kdyz je knizka venku a autor
daleko, ze? Rudy, mas pravdu, Jirka muze rikat, co chce, jako kazdy,
mame demokracii, ze ano? A ze to chce konkretni polemiku? To je take
pravda. Sepiste vse, co knizce chybi a kde jsou nesmysly, podepiste se
pod to a ja to osobne dorucim autorovi. OK? Verim, ze kdyby vase vety
cetli nasi spickovi odbornici, kteri uz maji ledacos za sebou, trnuli
by jim i zuby...i mnoha recenzentum...Neni tohle to klasicke
hnidopis~stvi?
Proc jste se nikdo nezminil o tom, jakou to asi muselo dat praci? Je
vam to jasne?
Ale to je zase debata o nicem. Muj nazor znate. A tesim se, az nekomu
z vas vyjde mnohem lepsi prace. A ze srdce vam to preji.

Samozrejme Feynmanovy prednasky jsou skvele [ze Martine? Ta kvantova
elektrodynamika je fascinujici vec :) ], ale tahle Encyklopedie by
nemela chybet v knihovne zadneho astronoma, ani laika, ani profika.
Tak jako kdysi Vesmir od Jury Grygara.

                           The end...

                                    Heny