[IAN] Re: Od Heny [Encyklopedie....]

Michal SVANDA svanda na asu....cz
Čtvrtek Červen 13 20:19:16 CEST 2002

Ahoj Heny.
K tomu mam jedine: nejslavnejsi cesky literarni kritik FX Salda byl hodne
mizernym autorem a znalci rikaji, ze jeho prozy jsou tezce necitelne.
Tudiz az kvalita vlastnich vytvoru rozhodne neni jedinym opravnenim ke
kritice. Vynalozene usili jeste neni znamkou kvality dila.

Timto Encyklopedii neodsuzuji, zatim jsem nemel cas si ji pujcit a precist (a
nemam penize na to, abych si ji mohl koupit). Nicmene trochu znam pana
Kleczka a prestoze jeho zasluhy v astronomii jsou vyjimecne, jako z cloveka,
ktereho jsem potkal pred par lety si ho moc nevazim. Mozna ho moc dobre
neznam, nicmene tu tvar, kterou mi ukazal, jsem si neoblibil.

Michal