[IAN] Re: Vybuchne pomeranc, etc. ?

HenyZ zikovah na quick...
Neděle Leden 20 19:34:15 CET 2002

Ahojky.
No, to prave neni moc velka mytologie. Celkem dostkrat jsem se pri
svych nechtenych delsich pobytech po nemocnicich bavila na toto tema
se spickovymi odborniky v oboru a ti si mysli prave tuto variantu. Co
myslis, ze tedy s clovekem udela tlak napr.10 na minus sestou Pa
[budeme-li se bavit o ultravysokem vakuu]? Kuprikladu tlak nitroocni,
ktery udrzuje kulovity tvar a spravne napeti ocni koule, by sel do
hajicka zeleneho straslivym fofrem. Stejne tak tlaky dynamicke a
staticke, ktere nas udrzuji jakz takz pohromade by prestaly fungovat.
Takze nez by probehl proces, ktery Ty popisujes, uz by bylo
po...Kazdopadne v praxi to zkouset nehodlam :-)
No, ale treba se i lekari myli, co ja vim...
Tuto teorii mi potvrdili  napr. MUDr. Ranek, MUDr. Christov, MUDr.
Marada, atd.
Doufam, ze pokusy na zviratech v tomto smeru konany nebyly!

                           Dobrou, Heny