[IAN] Re: Vybuchne pomeranc, etc. ?

Petr Scheirich psch7513 na yahoo....uk
Neděle Leden 20 19:03:57 CET 2002

Ahoj Heny!
To, co popisujes, je prave ta mytologie (aspon z meho
pohledu), o ktere jsem psal.
Nenapada me moc fyzikalnich vysvetleni, proc by se
tohle vsechno melo stat. Az snad na to, ze by se v
cevach rozpustene plyny promenily v bublinky, coz by
samozrejme vedlo k okamzite smrti.
Kteri lekari to potvrzuji?
Byly provedeny nejake experimenty (na zviratech)?

Ahoj Petr

=====
psch7513 na mbox....mff.cuni.cz