MEDUZA: Fw: [IAN] Promenne hvezdy - shrnuti II

MICHAL HALTUF haficheck na seznam...
Pondělí Březen 26 15:11:47 CEST 2001

> Na to se snad uz zde rada lidi ptala a bylo receno ze ne, ze se diskutovat
> na strankach IAN nebude...
>
> Alespon ja jsem to tak pochopil

Ja nezadam diskuzi, ja zadam polemiku (=clanek), kde by clovek z rad
nesouhlasicich s Jirkovym clankem, napsal jeho obdobu na tema - "Pohled z
druhe strany". Ja se obcas vyjadruju nesrozumitelne nebo zkratkovite... :-)
MICHAL