MEDUZA: Re: [IAN] Promenne hvezdy - shrnuti II

Martin Gembec gembem00 na pf....cz
Pondělí Březen 26 13:33:41 CEST 2001

Hlasovani? Vyborny napad... Mily Pavle Marku, proc je tedy moznost

a) ze clanek je "tak vynikajici a bez chyb" vyjadrena tak ostre a se zasti

zatimco

b) ze clanek je "ne zcela objektivni a zkreslujici" vyjadrena tak skvele,
bez jakekoli zasti apod. proste "normalne".

Nezbyva mi nez priznat barvu. Clanek neni vynikajici a neni bez chyb, ba
naopak. Je neuplny a zamlzujici, protoze je zameren na budoucnost. Dneska
je takovy clanek nadcasovy a zbytecne brzo napsany v tomto duchu. Ale
jednou to proste prijde a oko tu bude opravdu asi jen pro potechu
astronoma (amatera?).

Proto mi nezbyva nez souhlasit s tim, co jsi ve sve posledni zprave
napsal. Mas naprostou pravdu a tve argumenty jsou skutecne vecne, coz me
tesi. Nemej to ale uz Jirkovi za zle. Jsem presvedcenym zastancem vyhod
CCD a proto si dovedu predstavit, ze i Jiri Dusek, kdyz to psal, netusil,
jake se dopousti chyby. Budiz mu odpustena, i tak udelal to nejlepsi co
mohl - rozjel tento serial o amaterske astronomii.

Samozrejme, abych to tedy vyjadril jasne: hlasoval bych b) ale proc, kdyz
obe moznosti vyjadruji totez, jen v jinem tonu?

Martin

http://home.pf.jcu.cz/~gembem00