[IAN] (no subject)

tek na email... tek na email...
Středa Březen 7 13:04:51 CET 2001

Dobry den,
vcera jsem se dostavil na 19:00 na Hvezdarnu Mikulase Kopernika v Brne, abych
 se zucastnil pozorovani nocni oblohy. Nas pruvodce nam chtel take ukazat
 prelet MIRu. Kdyz jsme se rozhlizeli po nocni obloze, nahodou jsem se podival
 smerem WNW kde mel co nevidet "vyjit" MIR a spatril jsem zablesk, ktery byl
 jasnejsi nez Venuse. Po kratke chvili, zhasl, ale ne uplne a dale pokracoval,
 aby se pak zjasnil a nas pruvodce pruvodce (ale i ja ) to oznacil za MIR.
 Toto jsem nepozoroval sam, ale asi pet dalsich pozorovatelu. Chtel bych timto
 potvrdit pozorovani pana Roberta Cimrmana z Pzne.

Zajimalo by me, co to asi mohlo byt, kdyz jsem to ja pozoroval v Brne a pan
 Cimrman v Plzni a pravdepodobne to vypadalo stejne.

A pak mam jeste jeden problem. Dne 2.3. v 17:43 jsem sel po ulici v Moravske
 Trebove, kdyz jsem videl prelet "druzice", bohuzel jsem ji pozoroval pouze
 20 vterin, ale prelet se mi zdal ze smeru SSW pres S a koncil 100% NWN. Byl
 velmi jasny, ikdyz bylo jeste stale svetlo. Heldal jsem na heavens-above.com
 co to bylo, ale nic v te dobe nemelo letet.

Zajimalo, by me, jestli nekdo nemel stejne pozorovani jako ja.

Zdravi Mirek.

EMAIL.CZ - Vase posta je vzdy s Vami na
http://www.email.cz