[IAN] Iridium nebo bolid

Petr Pravec ppravec na asu....cz
Středa Březen 7 14:19:26 CET 2001

On Wed, 7 Mar 2001, Marek Kolasa wrote:

> Dal jsem vyzvu na APO stranky, ohledne bolidu okolo 18:43 SEC (6. 3).
> Mozna, ze se ozvou dalsi pozorovatele a upresni pozorovani.

To by bylo hezke, ovsem pokud se potvrdi, ze to bylo jen -1 az -2 mag
jasne, pak to na snimcich z celooblohovych kamer nebude, jak uz jsem
ostatne psal.  A jeste jeden problem --- ten ukaz nastal pred
nebo (pro vychodni stanice) kolem nautickeho soumraku.  Na stanicich
se zacina exponovat za beznych okolnosti prave o nautickem soumraku.
Je tedy spise nepravdepodobne, ze by nekde v te dobe uz exponovali,
leda snad na nekterych vychodnich stanicich.

Az zesumarizujete, co jste schopni zjistit, muzete se pak optat
Jirky Borovicky nebo lepe Pavla Spurneho, ten to ma primo "pod palcem".

Zdravim,   Petr Pravec