[IAN] (no subject)

Rudolf Novak novak na hvezdarna...
Středa Březen 7 13:07:37 CET 2001

Zdravim,

> Dobry den,
> vcera jsem se dostavil na 19:00 na Hvezdarnu Mikulase Kopernika v Brne, abych
>  se zucastnil pozorovani nocni oblohy.

Tak to jsem byl na strese jen kousek od Vas :)

>Nas pruvodce nam chtel take ukazat
>  prelet MIRu. Kdyz jsme se rozhlizeli po nocni obloze, nahodou jsem se podival
>  smerem WNW kde mel co nevidet "vyjit" MIR a spatril jsem zablesk, ktery byl
>  jasnejsi nez Venuse. Po kratke chvili, zhasl, ale ne uplne a dale pokracoval,
>  aby se pak zjasnil a nas pruvodce pruvodce (ale i ja ) to oznacil za MIR.
>  Toto jsem nepozoroval sam, ale asi pet dalsich pozorovatelu. Chtel bych timto
>  potvrdit pozorovani pana Roberta Cimrmana z Pzne.

Ano, to je to, co mam na mysli. Naoranzovely zablesk, spletli jsme si ho
s MIRem tez. Ale to bylo podle meho odhadu
tak v 18:53 protoze kratce na to vyletel skutecny MIR. Dokonce to bylo
dost pobliz (tak plus minus 10 stupnu). Moc jsem tomu pozornost
nevenoval, neb jsem cekal, ze to bude asi Iridium, kdyz ne MIR.

Zdravim

Rudolf