Re: světelné znečištění a zákon

Vážená redakce,

přece jen jsem napsal něco přímo pro vás, různé poznámky mezi ony
úsměvy starostů. Je to rovněž v adresáři
   http://amper.ped.muni.cz/light/drafts/
 -- název je ls22sv.*

Na onu další poznámku o zákonodárcích myslím reagovat netřeba. Snad jen,
že autor asi neviděl žádnou uliční lampu zblízka, do starého železa se moc
nehodí, je nutno ji rozebrat na různé materiály (použitou výbojku je
nutno předat firmě, která takový nebezpečný odpad zpracovává).

V elektronické podobě myslím klidně můžete nabídnout více textů,
vč. toho dnešního mého, reagujícího bezprostředně na názory starostů, ten
se asi pro jiná média tak moc nehodí.

Prosím, abyste brzy odpověděli, který z textů a jak opublikujete.

s pozdravem
 Jeník Hollan

PS.
 Kdybyste mi poskytli e-adresy starostů, rád se na ně obrátím i přímo.
Zájem, i když zpočátku ne zrovna pozitivní, je lepší než nezájem.