Re: Dopis poslancum !!!!!!!

S Petrem zcela souhlasim a moc mu dekuju za skvelou praci -- ja jsem
koncept psal zcela obecne, takrka bez prihlehnuti ke specifickym zajmum
podepsanych instituci.

Prilozena nova zneni byla mirne zmatecna, nove je jen to v kodovani
Kamenickych, tj. dopis.cs, dopis2.txt bylo naopak stare (delsi) zneni
onoho puvodniho konceptu.

Vystavil jsem to ve standardnim kodovani 8859-2 (tj. il2 v notaci
konvertoru cstocs) jako
  http://amper.ped.muni.cz/light/zakon_oo/dopis2.il2

Doplnene zneni je naprosto v poradku, ma jen tu vadu, ze je jeste delsi.

Jak jsem to srovnaval s tim, co si pamatuji:

 je doplnen prvni odstavec,

 vlozeny tri dalsi, o astronomii,

 pak je na zacatek jednoho
odstavce korektne doplneno
  ,,Domníváme se, že`` připravovaný zákon ...
 (to se rovnou omlouvam za svou nedbalost, tvrdit v dopise kategoricky, co
je lepsi, by byla pekna bota)

 o tancicich svetlometech je formulace upravena na:
 by měl zákon jednoznačně zakázat, i za cenu,
že by stávajícím provozovatelům byla nabídnuta přiměřená kompensace
za vynaložené investice.

 a nakonec je (opet korektne, samozrejme neverime, ale od poslancu chceme)
posl. odstavec uvozen
 Ještě jednou na Vás proto apelujeme, abyste

Tak jsem si rikal, jestli by dopis naopak nemel byt takovy, ze vyjadri
bytostny zajem astronomu a to lidske zduvodneni bude jako hlavni
priloha. Az vyrobim letak, zkusim to tak sestavit.

Vecne mam vyhrady jen ke dvema vecem:

 show v Mnichovicich neni laserova. Jde skoro jiste o svetlo nekoherentni,
asi z xenonove vybojky. Je mi jasne, ze pojem laser je uzit jako nouzovy
pri neexistenci ceskeho ekvivalentu pojmu ,,skybeamers``. Nefyzikove jej
klidne pouzivat mohou...

 ,,svetelne sireny`` doplneny zakon skutecne vylouci ze sve podstaty.
V delsi verzi jsem k tomu mel dodatek, ze je vhodne je i vyslovne uvest
v priloze, tim jsem myslel zakazat. Formuloval bych to nejspis tak:
 Použití takových ,,světelných sirén`` by sice zákon vyloučil už ze
své podstaty, přesto je vhodné je i výslovně zakázat, i za cenu jejich
vykoupení za přiměřenou cenu.
 (tím chci vyloučit dojem, že by se jim měl nahradit ušlý zisk
plynoucí ev. z neoprávněné reklamy)

vsecky zdravi Jenik