zakon o ovzdusi a svetelne znecisteni (fwd)

---------- Forwarded message ----------
Date: Sun, 12 Aug 2001 14:19:32 +0200 (CEST)
From: Jan Hollan <hollan@astro....muni.cz>
To: ambrozek@psp...
Cc: zikovah@quick..., grygar@fzu...
Subject: zakon o ovzdusi a svetelne znecisteni

Mily Libore,

ja se spis zabyvam praktickou environmentalni fyzikou, jako pasivnimi domy
a solarnim ohrivanim v Hostetine, kdyz ne hvezdami, ale tohle je asi
vyjimecna prilezitost a tak jsem se temi zakony prokousal.

Napred jsem k tomu byl neduverivy, ale ted mi to uz pripada naprosto
skvele. Ono to svetelne znecisteni je zatracene spatna vec, a pritom dobre
eliminovatelna, ze znacne casti (vic o tom na http://svetlo.astro.cz).

Pripravil jsem k doplneni zakona par veci, vse je v adresari
  http://astro.sci.muni.cz/pub/hollan/lighting/koncepty/zakon_oo/
 -- hlavne soubory doplnky, zduvod.*  a dopis.* , preklad vyborneho
lombardskeho zakona lombar_czr.* , navrh samotneho zakona
je pak 0ec30015.* (html verzi jsem z *.doc z psp vytvoril ja).

Posilam inforace o postupu praci dr. Grygarovi, ktery o tom s Tebou a
dalsimi pry uz mluvil, ale ted mi nikdo me vystupy nekritizuje, asi jsou
vetsinou na prazdninach.

Ja do tvorby zakonu moc nevidim, co jsem nachystal, jsou jenom podklady,
bude je jiste potreba upravit. Nevim, kdo jiny by se toho nakonec mohl
ujmout (az to tak schvali mi astronomicti kolegove a kolegyne) nez Ty.
Nijak to nespecha, zatim Ti pisu, jen abys taky vedel, ze neco uz se
pohnulo.

zdravi a pekne dalsi prazdniny preje
 Jenik Hollan

(jedem ted s Yvonnou a detma na dovolenou, vratime se 22, uz musim jet,
abychom stihli v Hostetine aspon konec hodu)