Re: Doplnky k zakonu o ovzdusi a schuzka

Vazeni kolegove,
souhlasim plne s panem Dr. Fischerem, ze by schuzka byla uzitecna a domnivam
se, ze i nutna. Od 28. do 31.8. mam dovolenou, ale myslim, ze se mi podari
ji pripadne nejak prerusit. Za sebe a i vzhledem k dalsimu precisovani textu
bych doporucoval patek 31.8. (radeji odpoledne, ale prizpusobim se). Mistu
se prizpusobim, lakave ovsem zni nabidka prohlidky prostor Poslanecke
snemovny. Dalsi variantu nabizim pondeli 27.8. kdykoliv kdekoliv. V nouzi
budu moci i jindy, jen me rodina bude muset mit o neco vic rada.

>    Vase doplnky a pozmenovaci navrhy - at jiz zaslane nebo jeste
> pripravovane - bych velmi rad prodiskutoval a spolecne s vami
> i odredigoval definitivni formulace.

ANO, samozrejme.

 Zatim jsem mel dojem, ze by zamer omezit svetelny tok od
> umelych zdroju "do nebe" zaslouzil bud zvlastni hlavu (jako ochrana
> ozonove vrstvy nebo klimatu) ci spise zvlastni paragraf.

ANO, bude-li to pruchodne. Doufam, ze ano.

 Chtel bych
> tez poznamenat, ze dopis poslancum (rozhodneme nebo rozhodnete-li
> se ho odeslat) si cely precte tim vice adresatu, cim bude kratsi
> (nekteri ho zcela jiste odlozi, jakmile zjisti o co se jedna).
> Doporucoval bych proto se omezit na jednu stranku textu a vse ostatni
> dat formou priloh

ANO, to je jiste spravne doporuceni. Souhlasim i s tim, ze dopis je velmi
dobre koncipovan.

(jinak navrzeny text se mi velice libi a domnivam
> se, ze by se po prislusne uprave hodil i k publikaci v dennim  tisku,
> aby se podnitil zajem verejnosti).

ANO, pocitam s tim, ze vyuziji velmi dobre fungujici spoluprace CAS a
Tiskoveho odboru Akademie ved a upraveny text dopisu pujde novinarum.

Zdravi   Pavel Suchan