zakon o ovzdusi a svetelne znecisteni (fwd)

---------- Forwarded message ----------
Date: Sun, 12 Aug 2001 14:07:18 +0200 (CEST)
From: Jan Hollan <hollan@astro....muni.cz>
To: eps.brno@ecn...
Subject: zakon o ovzdusi a svetelne znecisteni

Vazeni pravni odbornici,

chvilku pred prazdninami jsem dostal podnet, ze by svetelne znecisteni
mozna pasovalo do pripravovaneho zakona na ochranu ovzdusi. Napred jsem k
tomu byl neduverivy, ale ted mi to uz pripada naprosto skvele. Ono to
svetelne znecisteni je zatracene spatna vec, a pritom dobre
eliminovatelna, ze znacne casti (vic o tom na http://svetlo.astro.cz).

Pripravil jsem k doplneni zakona par veci, vse je v adresari
  http://astro.sci.muni.cz/pub/hollan/lighting/koncepty/zakon_oo/
 -- hlavne soubory doplnky, zduvod.*  a dopis.* ; navrh samotneho zakona
je pak 0ec30015.* (html verzi jsem z *.doc z psp vytvoril ja).

Kdyby to nekoho z vas zajimalo, byl bych moc rad. Prosazovanim doplneni
zakona se bude zabyvat dr. Grygar, ale to take neni pravnik. Predbezne o
tom mluvil ve vyboru pro z.p. s Liborem Ambrozkem, ten tomu byl naklonen.

zdravi Jenik Hollan

(jedu ted na dovolenou, vratim se 22.)