Re: Svetelne znecisteni

On Fri, 13 Jul 2001, Jiri Grygar wrote:

> 	Jeste poznamka: ten zakladni dopis nesmi byt moc
> dlouhy; predstavuji si to maximalne 1,5 strany, nebot posledni pulku
> strany zaberou jmena, podpisy a uvedeni funkci podepisovatelu, tj.
> P. Pravec - CAS, J. Palous - ASU AV, P. Harmanec - ASU UK, E. Markova -
> SHP.

Dobre.  Az se tedy Pavel Suchan vrati v srpnu z dovolene, mohli
by s Jenikem Hollanem pripravil draft toho dopisu, ja to pak
pripadne upravim a dam k podpisu Palousovi a poslu k podpisu
P. Harmancovi a Eve Markove.  Z dovolene se vratim cca 16.8.,
takze 17.8. bych ty podpisy na ten dopis mohl zacit "shanet".
Jen aby byli vsichni vubec v te dobe k sehnani, v lete je to vzdy
horsi.

> 	Ano, poslal.

Vyborne, musime na to myslet, aby Jenik, az se vrati z dovolene,
kterou asi ted ma, byl v obraze.  (Kopii tohoto dopisu mu posilam.)

> 	Zkousel jsem to totiz prelozit sam, a vubec mi to neslo. A tam
> dost zalezi na presnem prekladu.
> 	S kym mam dojednat sepsani dohody o praci pro tu prekladatelku?

Nejlepe patrne s Karlem Halirem.

Zdravim,    Petr Pravec