Astron. olympiáda a návštěva hvězdár ny

Milý mladý hvězdáři,

já se podíval na zadání těch úloh, a tam stojí, že tyto otázky máte řešit
tak, že danou hvězdárnu navštívíte. Samozřejmě, někdy stačí mírné znalosti
zeměpisu a mapa. Co je úhlová minuta, na to přijděte nejlépe sám.

Naše hvězdárna má veřejný pořad denně v 19 h kromě nedělí a dalších
svátků. Od začátku dubna do konce srpna je to ve 21 h, o letních
prázdninách je zavřeno navíc v pondělí a v úterý.

zdraví jh

PS. text k tomu dalekohledu najdete nicméně v archivu mých veřejných
dopisů, http://amper.ped.muni.cz/jenik/letters/public