[IAN] Prelet Miru

Jan Mocek jmocek na retia...
Úterý Únor 27 14:55:30 CET 2001

Ahoj lidi

mnenil jsem souradnice pozorovaciho mista na strance heavens-above a dival jsem se jak se to projevi na draze Miru mezi hvezdami. Dospel jsem k presvedceni, ze zhruba o stupen severneji (tj. na 51 stupni) by mohlo dojit k tomu, ze se stanice dostane mezi pozorovatele a disk Mesice.
Pak by bylo zretelne videt, co je bliz. Je to vlastne jedinecna moznost videt hvezdu uvnitr mesicniho srpku. Skoda jen, ze to bude pouze velmi kratky okamzik (cca 1 s)
Pokud to nekdo uvidite, napiste mi o tom prosim.

Honza M.
---
Odchozí zpráva neobsahuje viry.
Verze: 6.0.215 / Virová báze: 101 - datum vydání: 16.11.2000