[IAN] tak se tady mejte

Petr Pravec ppravec na asu....cz
Středa Únor 14 23:11:52 CET 2001

A vite co, pratele?  Proc ja se vlastne snazim vnaset nejakou energii
do teto konference, kde zjevne (az na vyjimky) neni zajem o diskusi.
S neucinnymi vecmi je lepe skoncit vcas.  IAN jiz jsou stejne zavisle
(at si Jirka a Rudolf proklamuji, co chteji) a me nazory se do nich nehodi.
Tak si tady lebedte dale a ja se odhlasim, alespon nebudu zde nadale
ztracet cas.  Pokud zalozite konferenci, kde se budete chtit
o astronomii a souvisejicich vecech opravdu bavit, tak se tam pak mozna
prihlasim.  IAN si vytvorily svuj vlastni nazor na to, jak popularizovat
astronomii apod., diskuze je nezadouci.  Ja se bez toho obejdu.
A nekteri z vas se mohou radovat, ze jsem tohle usili vzdal.
IAN i tato diskuze aspon budou znit jednotnejsim tonem.

Tak se mejte.

Petr Pravec