zakon o ovzdusi

Vážený pane inženýre,

k návrhu zákona Vám gratuluji, je to velké dílo. Už jenom jeho pročtení mi
zabralo dost času, měl jsem z toho pocit, že to je návrh koherentní a
operativní.

Byl bych moc rád, kdybyste se mohl páteční schůzky zúčastnit, i když jsem
si vědom, že do hotového díla se velmi těžko zasahuje, natož zahrnutím
oboru, který Vám zatím může být odborně dost vzdálený.

Dovolil jsem si Vás přidat do mailinglistu svetlo-c s volbou ,,nomail``,
takže by Vás to nemělo obtěžovat. Je to jen proto, abyste měl přístup
k veškerým informacím, které by pro Vás mohly být z archivu zajímavé
(heslo generované automaticky si samozřejmě můžete obratem změnit na
nějaké zapamatovatelné).

zdraví Jeník Hollan

PS.
  Já se jinak už přes deset let zabývám i vzděláváním ohledně změny
klimatu, viz např. http://amper.ped.muni.cz/gw , ale vyhlášku k zákonu,
která se tím zabývá, jsem si stáhl teprve dnes, zkusím se na ni do pátku
podívat. Fyzice poměrně rozumím, legislativě už moc ne.  V zákoně samém
jsem moc mechanismů k omezování skleníkových emisí nenašel, vlastně jen
ten s plány pro velké zdroje znečištění. Důvodová zpráva je pre-bonnská,
asi by ji bylo už možno doplnit.