Re: [IAN] cim svitit

vl na email... vl na email...
Pondělí Březen 12 15:07:20 CET 2007

Asi mám smůlu na úsporné zářivky - žádná mi nevydržela víc než dvojnásobek proti žárovkám. Trubicové zářivky - tam jen odcházejí občas stertéry, trubice vydrží dost dlouho. Podotýkám, že jsem byl původně stoupenec zářivek - a v rodině jsem pro to dost trpěl, nikdo pod tím světlem nechtěl být, ale už si zvykli. Ale ze mne se stal postupně skeptik - a nejen co se týká zářivek. Mimochodem, co to dnes říkali v radiu - že ke každé větrné elektrárně musí být záložní na uhlí (jestli nebudeme rozšiřovat Temelín)?