Re: [IAN] klima blog slovensky

vl na email... vl na email...
Pátek Červen 15 22:42:34 CEST 2007

Vážený pane,
souhlasím s vámi ohledně užitečnosti fyziky ve věcech důležitých pro život. Rád bych znal váš názor fyzika na jednu věc zřejmě zcela nedůležitou: proč má Země kontinenty - svou kůru - jen asi na 30% (či kolika) svého povrchu. Nebo na jinou: proč má Grónsko - ledová země - své jméno - Zelená země. A zda v době, kdy zelenou zemí bylo, byly na zeměkouli tak vážné změny podmínek (záplavy atd.), jaké předvídají ekologisté až roztají ledovce v Grónsku vlivem globálního oteplování.