Re: [IAN] klima blog slovensky

vl na email... vl na email...
Čtvrtek Červen 14 13:48:53 CEST 2007

Vážený pane, vzácný případ astronomického blábolu: kdysi, ještě za totáče, se mi podařilo chytit české vysílání Radia Ecuador. Ti pánové naprosto suverénně (podobně, jako tvrdí své pravdy někteří ekologisté), že astronauti - nevím už, o jakou výpravu šlo, - zjistili, že se Slunce poměrně rychle zmenšuje a že tedy před 7000 lety muselo mít větší poloměr, než má dnes dráha Země. Z toho vyvodili (ti odborníci ve vysílači, ale spíš jejich patroni), že právě tehdy musel být svět stvořen a že vědecké údaje o milionech a miliardách let jsou - bláboly. Je to už trochu dlouho a nevzpomněl jsem na to dřív, kdy  odpověď na váš text byla aktuální, ale když se mi to v cementujících závitech objevilo, musím vás s tím seznámit. VL