[IAN] Viditelnost STS-121

Vlastimil Maly vlastimil.maly na pvt...
Úterý Červen 27 13:39:16 CEST 2006

Na http://www.heavens-above.com jsou prelety ISS a po startu raketoplánu tam bývá i odkaz na viditelnost preletu STS. Dopredu to tam nenajdes, protoze se nikdy presne neví, kdy raketoplán odstartuje. I já mel stestí, ze jsem videl soubezný prelet ISS a raketoplánu, ale to uz je dávno...

Vlastík Malý

----- Original Message -----
From: "Breta Benes" <breta.benes na volny.cz>
To: "Diskuze ctenaru Instantnich astronomickych novin" <ian na amper.ped.muni.cz>
Sent: Tuesday, June 27, 2006 12:26 PM
Subject: Re: [IAN] Viditelnost STS-121

>    Docetl jsem se na webu, ze STS-121 by mela byt po startu videt i u nas. Mate nekdo podrobnejsi informace o tom kdy a v jake casti oblohy?

Zkus http://spaceflight.nasa.gov/realdata/tracking/

Shuttle je krasne videt, mel jsem to stesti, ze jsem ho videl asi hodinu po odpoutani od ISS.
Mel jsem data vychodu ISS nad obzor a chvilku predtim se tam vyloupl Shuttle. Je pochopitelne
mene jasny nez ISS, ale videt je dobre - prostym okem.

MJD 53913.513924, Breta, CB-ckar a taky astronom-amater.
---
Nevladzem, nemam cas, neviem, nebudem a nechcem.