[IAN] Viditelnost STS-121

Breta Benes breta.benes na volny...
Úterý Červen 27 12:26:15 CEST 2006

>    Docetl jsem se na webu, ze STS-121 by mela byt po startu videt i u nas. Mate nekdo podrobnejsi informace o tom kdy a v jake casti oblohy?

Zkus http://spaceflight.nasa.gov/realdata/tracking/

Shuttle je krasne videt, mel jsem to stesti, ze jsem ho videl asi hodinu po odpoutani od ISS.
Mel jsem data vychodu ISS nad obzor a chvilku predtim se tam vyloupl Shuttle. Je pochopitelne
mene jasny nez ISS, ale videt je dobre - prostym okem.

MJD 53913.513924, Breta, CB-ckar a taky astronom-amater.
---
Nevladzem, nemam cas, neviem, nebudem a nechcem.