Re: [IAN] Preklad

vl na email... vl na email...
Čtvrtek Červen 22 08:27:02 CEST 2006

Neznám tolik slovenský (ani český) programátorský slang, ale celkem se nabízí "internetová schránka" - nebo jak se tomu říká česky.
Mimochodem: ještě před rozpadem ČSR se v TV vyskytla reklama - snad SETUZY - kde pašovali něco přes česko - slovenské hranice - a převaděč jim překládal z češtiny do slovenštiny a naopak. Tehdy jsem se tomu zasmál jako povedenému nesmyslu - těch sto či kolik slov, které jsou úplně jiná, (třeba vankúš) znal každý od dětských let a překládat nebylo proč. VL