Re: [IAN] Vyber dalekohledu

Martin Gembec martin.gembec na email...
Úterý Prosinec 27 15:03:28 CET 2005

> Od: Breta Benes <breta.benes na volny...>
Dobrá dobrá.. já vím, že při pohledu přes disketu 3,5" jen bolí oči a taky vím, že diskety 5,25" jsou jiné. Když už jsme u těchto primitivních filtrů, vhodný je i černobílý film vytažený na světlo a poté vyvolaný. Zase platí, ne barevný film.

Proč ještě reaguju je to, že v prvním mailu jsem psal o tý fólii Baader Astrosolar, která je snad již dostupnou profesionální náhradou podobných udělátek z disket, svářečských filtrů apod.

MaG