[IAN]3D bryle

Hadacek Vit vit.hadacek na siemens...
Úterý Říjen 26 10:56:18 CEST 2004

Tez zdravim,
zadal jsem do Googlu dotaz 3D bryle a myslim, ze mi neco vypadlo. Mimo jine
i knizka o planetach, ve ktere jsou bryle prilozeny. Jinak ale myslim, ze se
daji normalne na internetu objednat ... nekde v nejakem kine. Poslou to na
dobirku asi za stovku.

Vit Hadacek
-----Original Message-----
From: Ing. Vit Sigmund [mailto:Vit.Sigmund na cgs...]
Sent: Tuesday, October 26, 2004 10:33 AM
To: ian na amper....muni.cz
Subject: Re: [IAN]3D bryle

Zdravim,
ja pouzivam bryle z knihy Mars ocima Pathfinderu a Sojourneru. Maji sice
trochu jinou barvu pro prave oko, ale funguje to i na snimky z roveru.
Priznam se, ze knihu jsem sehnal ted ve vyprodeji. Predtim jsem pouzival
bryle vyrobene pomoci window colors nanesenych na folii a vlepenych do
kousku papiru.

Vit Sigmund