[IAN]3D bryle

Petr Scheirich petr.scheirich na centrum...
Úterý Říjen 26 10:22:52 CEST 2004

Zdravim.
Tento problem resim uz nekolik let a zatim neuspesne - nikde se mi nepodarilo sehnat
vhodne folie, ktere by opravdu nebyly matne.
Nicmene na hvezdarne ve Valaskem Mezirici je sehnali a objednali a budou tyto bryle vyrabet (nebo uz vyrabi) a prodavat "ve velkem", takze by bylo nejlepsi obratit se primo na ne.

http://www.astrovm.cz/

Petr Scheirich