[IAN]Venuse na denni obloze

Slunečko Martin msluneck na itsys...
Středa Říjen 6 11:33:11 CEST 2004

Jiste :) Kdyz ji budete sledovat dal treba po deseti minutach a budete mit nejaky orientacni bod (napr. spicka sloupu nebo roh strechy muze slouzit jako "muska" a na miste, kde stojite, si udelate znacku), dotahnete to dal do "dne" -- zkousel jsem to timhle zpusobem letos v srpnu a mezi osmou a devatou hodinou ranni se dala porad videt (mozna by to slo i dal, ale mel jsem jiny program). Mimo jine to zpusobilo velky udiv deti na tabore, ze mohli videt "hvezdu" ve dne :)

Martin Slunecko, Ceske Budejovice