[IAN]Dopad asteroidu

Petr Pravec ppravec na asu....cz
Středa Říjen 6 09:36:20 CEST 2004

Ne, rentgenove zareni to nebude.  To bylo nejspise nejake zkresleni.
Bude tam zareni hlavne v IR a viditelnem oboru, a to jak od vybuchu
samotneho (v mistech, kde bude "bolid" a veci primo souvisejici s vybuchem
primo viditelne), tak od hmoty vyvrzene vybuchem pri jejim
zpetnem vletu do atmosfery po balistickych drahach (i velmi daleko
od mista dopadu).

Petr Pravec
Ondrejov