[IAN] rychlost svetla

vl na email... vl na email...
Čtvrtek Březen 13 15:53:37 CET 2003

Stejně je mi to divné: světlo se vzhledem ke každé inerciální soustavě pohybuje stejně rychle. Pak ovšem - aspoň na první pohled - není jasné, jak může existovat rudý posuv u rychle se vzdalujících galaxií. Třeba mi to za chvíli dojde, ale připadá mi to zvláštní. Už svítá:Kdyby tam někde seděl a měřil, naměří rudý posuv nám - a světlo jeho hvězdy bude pochopitelně bez posuvu. Ale přece jen...
Píšu hlavně proto, že už jsem poslal dvě zprávy, které se mi nevrátily - já nevím, za jakou dobu je ten server rozesílá dál. Všechny zdraví VL

ZNAČKOVÉ POČÍTAČE DEXX
ŠPIČKOVÁ KVALITA - zavádíme ISO 9001
GARANCE NEJNIŽŠÍCH CEN - PC + monitor již od 11.990!
k ADSL zdarma webkamera či USB flashdisk
http://www.email.cz/dexx