[IAN] foto

Pavel Adamek pavel.adamek na ima...
Pátek Leden 3 10:57:44 CET 2003

> Kouknul jsem se. Rozebehl se mne vsak zde nejaky count.exe,
> taxem to pro jistotu rychle zastavil. Nemam rad, kdyz se mne
> zde doma spousteji nejake programy, ktere jsem si nechtel spustit,
> nevim co delaji a proc to delaji.

Obecne sice s takovým stanoviskem souhlasím
a brouzdám po internetu s vypnutým spouštením skriptu, ActiveX a plug-in,
ale v tomto prípade netreba mít obavy,
to pocítadlo prístupu beží na serveru a k uživateli prijde gif.
Prestože zmínené stránky používají skripty,
dají se docela dobre prohlížet i s vypnutými skripty.
Jedinou nectnost vidím v tom, že u obrázku chybí alt,
aby se mohl orientovat i návštevník s vypnutými obrázky.
Muže se sice zdát nesmyslné mít vypnuté obrázky pri návšteve stránek,
které jsou urceny práve k prezentaci obrázku,
ale považuji za zbytecné si napríklad kvuli 53-bajtové informaci
"Vítejte na stránce amatérského fotografa  a astronoma"
zacpávat keš 48-kilobajtovým obrázkem,
takže mívám obrázky globálne vypnuté
a nechávám si zobrazit jenom ty,
o kterých usoudím, že by mohly být pro mne zajímavé.

      P.A.