[IAN] foto

Breta Benes breta.benes na volny...
Čtvrtek Leden 2 20:52:29 CET 2003

> Prosím kouknete na me stranky zatim tam toho moc není,ale casem tam
> toho bude vice  http://home.tiscali.cz/ca960225/Space.htm

Kouknul jsem se. Rozebehl se mne vsak zde nejaky count.exe,
taxem to pro jistotu rychle zastavil. Nemam rad, kdyz se mne
zde doma spousteji nejake programy, ktere jsem si nechtel spustit,
nevim co delaji a proc to delaji.

Jinak bych se na tu fotku rad podival, drive jsem dost experimentoval
s focenim klasickou technologii. (Zenit + 300mm objektiv + Fuji 1600 ASA)

MJD 52641.864583, Breta, astronom amater.
---
 * Origin: Nervy mam jen jedny a nahradni dily nejsou (2:421/65)