[IAN] Re: [IAN] Columbia - 386

Jan Baštecký Jan.Bastecky na seznam...
Neděle Únor 9 17:54:57 CET 2003

dobry den,

mate pravdu. Prispevek jsem psal z hlavy a spletl oznaceni pocitacu
(a samozrejme hned po odeslani jsem si to uvedomil).

Jeste dve poznamky:

- pokud si pamatuji, tak na CVUT vysly kdysi male skripta o
pocitacich odolnych proti chybe, kde jsou tyto pocitace zminovany.
Pokud by byl zajem, tak se je pokusim najit.

- pred cca 4 lety jsem si stahl z NASA cosi jako emulator palubniho
pocitace. Jejich web je totiz hrozne neprehledny a spousta veci se da
najit pouzitim protokolu FTP.

preji pekny den
Honza