[IAN] alerty IAN

Ales Prochaska prochaska na alsoft...
Úterý Duben 15 13:34:34 CEST 2003

Tohle v zasade neni problem, ale tak uplne zadarmo to neni, protoze se
musi jednak udelat prime pripojeni (pevna linka) na jejich BMG, pres
internet to Eurotel nebere a potom se musi dodrzet urcity smluvni
objem zprav, coz by asi problem byl, nebot to je rozhodne vic nez par
tisic zprav mesicne. T-mobile to ma zarizene podobne.

Ales Prochaska