[IAN] alerty IAN

Miroslav Najman ok1dub na volny...
Pondělí Duben 14 10:14:38 CEST 2003

nedojde vubec (opet za to muze filtrace na e-mail brane).
Mirek Najman.

----- Original Message -----
From: Slunečko Martin <msluneck na itsys...>
To: <ian na amper....muni.cz>
Sent: Monday, April 14, 2003 8:09 AM
Subject: RE: [IAN] alerty IAN

Dobry den vsem,

alerty IAN se mi libily, ale posledni "vynalez" Eurotelu mi je dost
znechutil. Po zaplneni 60% cele SMS reklamou uz na predani nejake informace
moc nezbyva. Zatim jsem si to chybejici vzdycky nejak domyslel, ale neni to
ono. Za to samozrejme nemuze IAN, ale kdyby se nasel nejaky lepsi zpusob,
bylo by to fajn.

Martin Slunecko