[IAN] Serial BBC o vesmiru

Antonin 'Roger' Holik ha-konf na espace...
Pondělí Duben 14 10:28:37 CEST 2003

> Už se těším na další díl zítřejšího seriálu o Vesmíru. Potěšilo mě, že v
prvním díle, když vyjmenovali planety, tak skončili u Neptunu. Na druhou
stranu, ale o ničem jiném než o planetách se nezmínili (planetky, kuiperuv
pas, ...). Podobně, že život byl na naši planetu zavlečen z komety. Seriál
je pěkný, barevný, plný triků a animací. Rád se na něj dívám, ale člověk by
neměl zapomínat, že existují i jiné a dost často i na stejné úrovni
postavené teorie.
> Sledujete to? Jak vy to "vidíte"? :-)

No ja se docela smal .. treba ty 'magneticke' asteroidy :-)))
Ale doufejme, ze to byl prvni dil, ktery mel nastinit o co pujde a ty dalsi
budou podrobnejsi a poucnejsi.
Krom toho opravdu to je BBC ? Pripadalo mi, ze vsichni vedci co tam
vystoupili byli americani a taky snad vsechny exteriery byly americke.

Roger