[IAN] Serial BBC o vesmiru

Miroslav Najman ok1dub na volny...
Pondělí Duben 14 10:16:11 CEST 2003

Videl jsem prvni dil, bylo to pekne, ale na muj vkus tech efektu tam bylo az
dost, jsem v tomto asi dost konzervativni. Presto se na druhy dil tesim.
Mirek Najman.

----- Original Message -----
From: Vlastimil Malý <maly na ica...>
To: IAN konference <ian na amper....muni.cz>
Sent: Monday, April 14, 2003 9:58 AM
Subject: [IAN] Serial BBC o vesmiru

Dobrý den!
Už se těším na další díl zítřejšího seriálu o Vesmíru. Potěšilo mě, že v
prvním díle, když vyjmenovali planety, tak skončili u Neptunu. Na druhou
stranu, ale o ničem jiném než o planetách se nezmínili (planetky, kuiperuv
pas, ...). Podobně, že život byl na naši planetu zavlečen z komety. Seriál
je pěkný, barevný, plný triků a animací. Rád se na něj dívám, ale člověk by
neměl zapomínat, že existují i jiné a dost často i na stejné úrovni
postavené teorie.
Sledujete to? Jak vy to "vidíte"? :-)
Vlastík Malý