[IAN] Pranostiky

Martin Gembec martin.gembec na email...
Čtvrtek Červen 13 13:44:26 CEST 2002

Vetšinou jsem příznivcem pranostik, protože bych řekl, že většina má v sobě pravdu. Ale asi podobně jako s tím Medardem bychom je neměli brát doslova.

Jinak já obvykle rád sleduju a porovnávám vývoj počasí s jinými roky. Letošek je podobný roku 1994. Jen vedra mají přijít už za pár dní. V roce 1994 přišla až po 27. červnu. A koncem července pak padaly rekordy (37+ stupňů). Tehdy bylo deset dní v kuse nad 31 a s přestávkou dne jediného (27 stupňů) bylo nad 30 více než 14 dní.

A tak jsem zvědav letos....

P.S. co říkáte na Velkou encyklopedii vesmíru od J. Kleczka a kol., není to velmi zdařilé dílko? Mám za to že jo!

Martin Gembec