[IAN] Re: Vybuchne...

HenyZ zikovah na quick...
Pondělí Leden 21 11:02:48 CET 2002

Ouvej, tak vidim, ze holymi fakty jsem vam zkazila siestu...Ono to
vidim tak, ze nikdo se nechlubi, co by se skutecne stalo, protoze to
by bylo sireni poplasnych zprav. A Americane vidi vsechno happy a take
nac si delat trabl, kdyz wo nic go. Tak uz toho zanechame, co vy na
to? Fakticky je to celkem humus. Tyhle pohledy jsem prezila jen diky
tomu, ze jsem byla hodne velke mlade, tak se to nejak vstrebalo, ale
jizva na dusi je stale...A jelikoz letam nadale, ten malicky strach v
koutku dusicky sice mistrne maskuju, ale je tam, marna vec.

                   Ja nezacla s timhle napadem :-)

                            Hezky den bez vakua preje Heny