[IAN] Clovek ve vakuu -- rozreseni? Tezko.

UrbanecT na logica... UrbanecT na logica...
Pátek Únor 22 17:54:10 CET 2002

heny je vosa

-----Original Message-----
From: Rudolf Novak [mailto:novak na hvezdarna...]
Sent: Friday, February 22, 2002 5:49 PM
To: ian na amper....muni.cz
Subject: Re: [IAN] Clovek ve vakuu -- rozreseni? Tezko.

> AHoj

> P.S.: odsudit niekoho za vetu typu: "P.S. Heny, predpokladam, ze si to
> nenechas ujit a dostavis se v hojnem poctu." a nezobrat to ako zart sa mi
> tiez nezda s kostolnym poriadkom ;-)

asi je to individualni. ja mam radeji spis trochu vytribeny humor, treba
jako
maji Pythoni. Ale tohle bych Heny nenapsal, ani kdyby me nastvala :) i kdyz
si
myslim, ze tohle Heny nenastve.

jo, humor to byl, ale pak jsem vazne alespon ja nabyl dojmu, ze se schyluje
poprave potkana. a to mi vadi. nevim proc. proste mi to vadi.

Rudas

Heny