[IAN] Clovek ve vakuu -- rozreseni? Tezko.

Hubner Dusan hubner na markiza...
Pátek Únor 22 17:47:39 CET 2002

No, ako poznam Heny, nikdy by som si nieco take nedovolil ani zo srandy
povedat. A ak to bolo zo srandy, mal sa dotycny aspon Heny ospravedlnit. Co
tiez nezaznelo. A nemal som pocit, ze ten prispevok bol humorny. Kazdopadne
mal za dosledok odchod Heny. To tiez nie je humorne.
	dusko

-----Original Message-----
From: Andrej Gondor [mailto:andrej.gondor na ami...]
Sent: Friday, February 22, 2002 5:46 PM
To: ian na amper....muni.cz
Subject: RE: [IAN] Clovek ve vakuu -- rozreseni? Tezko.

nemozem si pomoct ale vyvodzujete si z toho zavery kazdy ako sa mu hodi -
cely cas to bola debata vedena v humornej rovine (trochu natahovania k tomu
vzdy patri) a nezda sa mi aby tam bol akykolvek konkretny "naschval" voci
komukovek (ci uz Heny alebo...). Ked to ale chcete viest na uplne akademicke
rovine (ani naznak srandy) a v uplne komornej atmosfere, tak som nic
nepovedal.
ado.

P.S.: odsudit niekoho za vetu typu: "P.S. Heny, predpokladam, ze si to
nenechas ujit a dostavis se v hojnem poctu." a nezobrat to ako zart sa mi
tiez nezda s kostolnym poriadkom ;-)