[IAN] Clovek ve vakuu -- rozreseni? Tezko.

Ales Prochaska prochaska na alsoft...
Pátek Únor 22 14:17:22 CET 2002

> Udelal jsem cileny natlak na nase dve medicky (jiste
> vite ktere :-), aby zaopatrily laboratorni krysu a po
> jeji dekompresi ve vyveze provedly jeji podrobnou
> pitvu. Se vsim souhlasily, az na tu dekompresi. Takze
> smula. :-(
> Ochranci zvirat mi to snad prominou, ale nektere veci
> se zkratka bez experimentu nevyresi.
> Takze jestli nekdo je schopen sehnat krysu a jestli se
> pripomene ten ochotny fyzik (nepamatuju se, kdo z vas
> to byl), ktery by nabidl vyvevu, jsem ochoten do toho
> jit...

> Zdravi Petr

Moznost vyvevy jsem inzeroval ja, stale to plati (vyveva je v Praze).
Moznost pitvy je skvela. Potkana koupime, to je bezne zbozi, stoji par
korun. Tak kdy se do toho pustime?

Ales Prochaska