[IAN] Clovek ve vakuu -- rozreseni? Tezko.

Peter Begeni PBegeni na usske...
Pátek Únor 22 14:07:38 CET 2002

niejaky skrecok moze stat v obchode 50 korun.

Udelal jsem cileny natlak na nase dve medicky (jiste
vite ktere :-), aby zaopatrily laboratorni krysu a po
jeji dekompresi ve vyveze provedly jeji podrobnou
pitvu. Se vsim souhlasily, az na tu dekompresi. Takze
smula. :-(
Ochranci zvirat mi to snad prominou, ale nektere veci
se zkratka bez experimentu nevyresi.
Takze jestli nekdo je schopen sehnat krysu a jestli se
pripomene ten ochotny fyzik (nepamatuju se, kdo z vas
to byl), ktery by nabidl vyvevu, jsem ochoten do toho
jit...

Zdravi Petr

=== message truncated ===

=====