[IAN] dnesni velke zklamani

Petr Sobotka sobotka na monoceros....muni.cz
Sobota Únor 9 17:19:33 CET 2002

Ahoj Viktore,

kdyz cloveka neco namichne, tak obcas rekne neco, ceho pozdeji lituje a
kdyby mel chladnou hlavu, tak by to nikdy neudelal. Ovsem takhle nekoho
zcela otevrene urazet pres emailovou konferenci, ktera chodi (nevim... asi
nekolika stovkam lidi), to bych od Tebe necekal, protoze jsem mel vzdycky
pocit, ze jsi spravny kluk.

Ani ve snu jsem nepomyslel na to, ze by veta o tom, ze me napadlo mozne
reseni dvojiteho zjasneni V838 Mon v rozmezi jednoho mesice, mohla v nekom
vyvolat pocit, ze se chlubim. Psal jsem to v kontextu k tomu, ze vsichni
premysli, co se stalo a ze to delaji skutecne vsichni a tedy i ja... Ted
kdyz to po sobe znovu ctu... mas pravdu je to vyjadreno nestastne, ale
kdyz jsi pripojen doma z modemu a za par sekund konci tarif, tak na
nejakych formulacich moc nepremyslis.

To, ze jsem astrofyziku vystudoval zatim jen bakalarsky, me snad nezbavuje
prava premyslet o te hvezde. Aby se potvrdil ci vyvratil muj napad na
reseni dvojiteho vybuchu, na to staci umet pocitat do dvou a detailne
prohlidnout snimky oblohy anebo to vsechno zkusit najit ve spektru hvezdy
nebo, coz je nejpohodlnejsi, pockat az hvezda zeslabne.

S pozdravem
Petr

P.S. Jestli na to chces jeste nejak reagovat, tak prosim na moji soukromou
adresu.