[IAN] dnesni velke zklamani

Viktor Votruba votruba na monoceros....muni.cz
Pátek Únor 8 21:45:57 CET 2002

Ahoj,

precetl jsem si vsechny prispevky, zvlast ty Petrovi, dival jsem se v
Ondrejove i na CT a mam z toho zvlastni pocit. Puvodne jsem chtel
blahoprat, ale po precteni jsem od toho radeji ustoupill. Jsem si vedom
toho, ze skromnost je vlastnost , ktera je mezi lidmi pomerne vzacna, ale
preci jenom kdybych na ni obcas narazil, bylo by to mile. Samozrejme si
rad poslechnu ci prectu teorii, kterou hodla Petr Sobotka publikovat o
fyzikalnim povaze  V 838 Mon, jenom doufam ze to nebude s prilis velkym
poctem matematickych a fyzikalnich vzorcu, nebo alespon  spoluautorem
tohoto clanku bude clovek s uplnym fyzikalnim ci matematickym vzdelanim,
nebo alespon cloveka ktery matematice, ci astrofyzice skutecne rozumi.

Omlouvam se , ze to mozna zni toto prilis ironicky ale po precteni tech
clanku jsem se nas...

	Zdravi Viktor Votruba
 >Ahoj,
>
>nebudu na to reagovat, protoze bychom se zase zasadne neshodli jako
>vloni. IAN se nezmeni, to uz jsem pochopil. Nedavno jsem uvazoval, ze
>bych
>do IAN psal novinky zejmena z oblasti hvezdne astronomie, ale radeji to
>budu delat pro nove stranky www.astro.cz az se spusti. Krome toho jsem
>ted dostal nabidku psat clanky do media, ktere ma asi tak o ctyri rady
>vice ctenaru nez IAN, takze se to dozvi i vice lidi.
>
>S pozdravem
Bc. Petr Sobotka

> [...]
>ho jiz nastesti nekdo z redaktoru IAN uklidil), tak je to pro ctenare
>urcite zklamani.
>Byt sefredaktorem IAN, snazim se medialni popularity astronomickeho ukazu
>vyuzit. Ale nastesti jsou informace jinde. Server Ceske astronomicke
>spolecnosti nezklamal viz www.astro.cz.

>Dnes jsem konzultoval V838 Mon s nekolika odborniky a vsichni jsou velice
>vzruseni a premysli, co se to proboha mohlo stat. Je to pro ne uzasna
>vec. Take si s tim lamu hlavu a napadlo me uz dokonce vysvetleni, ale
>nemam pro nej dukazy. Ty budou az hvezda zeslabne nabo az budou dalsi

Bc. Petr Sobotka